tirsdag 23. september 2008

Ting jeg fant ut i dag

Solveig har et unaturlig forhold til melk.
Eplejuicen mamma gav meg går ut på dagen i dag. Hva som skjer med sylteagurken er usikkert.
Hvite hus er kjedelige.
Derfor er Vinderen kjedelig.
Jeg har drukket 8 poser lattè på to dager.
Amerikansk kapitalisme slik vi kjenner den vil forandres for alltid etter Bush sin redning - takk Stanghelle.
Kant er teit. Jeg bryr meg ikke om hva apriori er.
En verdensomspennende stat vil være bedre til å løse problemer rundt sosiale forhold, men kun hvis menneskene føler at de tilhører den staten og dermed vil dele godene sine.
Solveig kan sove til klokka 10 i morgen.
Top Model Norge går på TV på mandager og kan sees gratis på TV3.no.
Det er quiz på Billa på onsdag. Hei til mer øl! Eller vinen vi enda ikke har drukket opp.
Forvaltningen i Norge er kjedelig og har en overvekt av statsvitere fra Oslo-området.
Solveig har løpt jenteløp i Vigelandsparken.
AUF har en midtøsten-ressursgruppe.
Jeg kan ikke rope uten å høres ut som en gutt i stemmeskiftet. Jeg kan ikke hviske heller. Stakkars Solveig.
Sol er bra. Tur er bra. I blant til og med bedre enn svømming.
Jonas Gahr Støre kan (selvsagt) også litteratur og skal diskutere dens innflytelse sammen med Rushdie om ikke så lenge.
Dessverre bor Jonas på Vinderen og har sikkert også et hvit hus.
Det er litt kjedelig.

2 kommentarer:

svein sa...

Har Solveig løpt jenteløp i Vigelandsparken? Det må være lenge siden .

Solveig sa...

Hahahaa:) Ja, du husker det jo ikke engang så!